söndag 17 oktober 2021

Dagens pass 211017

 


Söndag kväll på Garagegymmet värmde vi upp med en kort löprunda och några rörlighetsövningar. Vi fortsatte med golvpress och marklyft, och lade sedan huvuddelen av passet på några varv med dubbelhoppsträning, SDHP, knäböj med stenblock samt HR-armhävningar. #shiftadapt #svettigt

lördag 16 oktober 2021

Dagens pass 211016

 


Lördag morgon på Garagegymmet värmde vi upp med en kort löprunda och ett par rörlighets- och styrkeövningar. Vi gjorde back squats som förra veckan, men en smula tyngre, liksom KB golvpress och jägarvila med vikt. Som avrundning några varv av C&J, 400 m löpning och wall balls. Starkt jobbat! #shiftadapt

söndag 10 oktober 2021

Dagens pass 211010

 


Söndag kväll på Garagegymmet värmde vi upp med en löprunda och några rörlighetsövningar. Vi fortsatte med en variant av sumo-marklyft, samt push press och bandade dips, för att sedan avrunda med några varv av tyngre ryska KB-svingar och burpees! #shiftadapt

lördag 9 oktober 2021

Dagens pass 211009

 


Dagens pass på Garagegymmet började vi med en kort löprunda och några rörlighets- och styrkeövningar. Vi fortsatte med back squats, golvpress och viktad jägarvila, för att avsluta med ett pass bestående av oformliga frivändningar, sprintar, bandade pull-ups och ytterligare oformliga frivändningar! Gott jobb! #shiftadapt

tisdag 5 oktober 2021

Veckans pass v 40

Veckans pass för v 40 erbjuds onsdag kl 18.30, lördag kl 09 och söndag kl 18. Anmäl dig gärna på Facebooksidan eller med e-post!

söndag 3 oktober 2021

Dagens pass 211003

 


Söndag kväll på Garagegymmet värmde vi upp med en kort löprunda och några olika rörlighetsövningar. Vi fortsatte med en hybridvariant av Sumo-marklyft, några push press och (nästan) så många bandade dips vi orkade, innan vi avrundade med lite hopprep, ryska KB-svingar och waiters walk. Starka och svettiga 🙂 #shiftadapt

lördag 2 oktober 2021

Dagens pass 211002

 


Lördag morgon på Garagegymmet värmde vi upp med SDHP och några olika rörlighetsövningar. Vi gick igenom marklyft, kippande pull-ups och utfallssteg, för att sedan köra ett omväxlande pass med löpning, utfallssteg, kroppsrodd, thrusters, K2E och ännu fler SDHP. Väl kämpat!